Kysymyksiä mestareille 11.2.2009

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger www.themastersofthespiritworld.com
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

 
Kysymys:
Mestarit, olen lapsesta asti tiennyt olevani erilainen. Aloin piirtää näitä kuvia 11-vuotiaana ja olen tehnyt niitä siitä lähtien. He ovat erilaisia keskenään ja erilaisia kuin muut. Melkein jokaisessa on silmät. Yksi ajatus oli, että ne ovat pyhää geometriaa, mutta ne ovat paljon "kehittyneempiä". Niitä on koko laatikollinen ja mietin, mitä piirrän koko ajan. Useimmat niistä ovat tulleet koulussa ja kirkossa. Olen todella kiinnostunut tietämään.
 
Vastaus:
Et ole erilainen kuin kukaan toinen sielu - olet erilainen kuin ne sielut, jotka ovat uppoutuneet niin syvälle ihmiselämäänsä, että he ovat katkaisseet kaikki siteet omaan ydinolemukseensa. He eivät ole säilyttäneet mitään yhteyttä ei-fyysiseen olemassaolon puoleen. He eivät voi nähdä, kuulla tai tuntea henkienergiaa. Sinä taas olet avoin kaikelle energialle.
 
Kirjaat yhteyttä itsesi ja henkien välillä. Silmät edustavat väylää fyysisen kehon sisältämään sieluun. Jotkut niistä joihin tunnet vetoa, ovat sielunkumppaneitasi, jotka ovat tällä hetkellä kotona. Toiset ovat oppaita ja ystäviä, joille haluat sanoa "terve".
 
Heille on helpompaa tulla luoksesi koulussa tai kirkossa, koska olet avoin kummassakin paikassa. Kun olet oppimis- tai kommunikointitilassa otat pois kaikki suojat, jotka sinulla on ympärilläsi muina aikoina. Tunnet, ettei ole mitään pelättävää kummassakaan paikassa. Pystyt saamaan heidät tietoisesti lähellesi muinakin aikoina, jos riisut alas puolustusmekanismit.
 
Tuntemuksesi yhteydestä pyhään geometriaan on myös totta. Pyhä geometria on yksi kommunikointikeinosta yksilöllisten energioiden välillä ei-fyysisessä muodossa. Aistit pieniä murusia keskusteluista sielujen välillä.
 
Jos haluat ymmärtää vähän siitä, mitä tapahtuu, sinun on opeteltava käytettävää kieltä. Kuten minkä tahansa kielen kohdalla, harjoitus tekee mestarin. Nauti!

 
Kysymys:
Mestarit, olen onnistuneesti vähentänyt huolehtimista ja pelkäämistä vanhimpaan poikaani liittyen katkaisemalla meitä yhdistävät siteet, mutta olen edelleen hämmentynyt hänen auttamisestaan taloudellisesti. Hän tarvitsee jatkuvasti rahaa ja minusta tuntuu, ettei ole paras vaihtoehto antaa sitä jatkuvasi hänelle. Herääkö hän vai tarvitseeko hän todella apua näinä aikoina?
 
Vastaus:
Koska rakastat esikoistasi, hän on pystynyt jokseenkin sokaisemaan sinut omalle manipuloinnilleen. Hän vaati aina paljon työtä kasvaessaan ja tämä teki sinulle välttämättömäksi katkaista aineelliset siteet välillänne. Toisten kohdalla nämä siteet vain poistuivat, kun he alkoivat luottaa itseensä.
 
Poikasi tahtoo elää kummallakin tavalla: hän haluaa itseään pidettävän aikuisena, mutta hän ei halua olla vastuussa omien päätöstensä tuloksista. Hänellä ei ole kovin hyvä taju rahasta, sen arvosta ja siitä, mitä vaaditaan omavaraisen elämäntyylin ylläpitämiseen.
 
Hän ei herää näille periaatteille, ennen kuin hänet laitetaan sellaiseen tilanteeseen, että hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin tarkastella, mitä hän tekee, ja olla täysin vastuussa kaikista teoistaan. Tätä maailmanne kutsuu "kovaksi rakkaudeksi". Siihen liittyy omillaan oleminen ilman sitä mahdollisuutta, että vanhemmat tai ystävät pelastavat.
 
Ajat ovat nyt vaikeat, mutta sen tietäminen, että äiti auttaa, merkitsee sitä, että poikasi voi odottaa sinun aina "korjaavan" hänen elämisensä yli varojen. Valinta on sinun. Sinun on tehtävä niin, mikä tuntuu sinulle oikealta. Se antaa sinulle vihjeen kaikista niistä sopimuksesi osista, mitä teit poikasi kanssa tätä elämää varten.

 
Kysymys:
Mestarit, silloin kun emme ole täyttäneet tarkoitustamme maan päällä yhdessä elämässä - mikä tekee välttämättömäksi palaamisen uudestaan ja uudestaan - kutsuuko tämä meidät saavuttamaan syvemmän, rikkaamman ja täydemmän oppimiskokemuksen? Miten paluu alkuun vaikuttaa sielun kypsymisessä? Onko meillä painetta oppia läksymme mahdollisimman nopeasti?
 
Vastaus:
Vastaus jokaiseen kysymykseesi on yksinkertaisesti: vapaus valita, vapaus valita ja vapaus valita. Yhdessä elämässä saatat haluta näytteen matematiikasta, jotta voit oppia riittävästi työskennelläksesi vaateliikkeessä - enimmäkseen yhteen- ja vähennyslaskua ja vähän kertomista ja jakamista.
 
Seuraavassa elämässäsi saatat haluta ymmärtää algebraa käyttääksesi sitä monimutkaisempaan tietämiseen. Sitten saatat päättää, että haluat ymmärtää planeettojen ja muiden kohteiden liikeratoja, joten opiskelet kehittynyttä matematiikkaa. Jälkimmäisissä elämissä alkuvaiheet olivat sinulle hyvin helppoja, joten saatoit hypätä suoraan monimutkaisiin laskelmiin.
 
Tarkoituksesi on ehkä ensimmäisessä elämässä ollut oppia kaikki matematiikasta, mutta kun kuulit, että sinun tarvitsi toteuttaa muitakin tarkoituksiasi - kuten työnteko ja perheen elättäminen - tyydyit yksinkertaiseen matematiikkaan. Jokainen lisäelämä antoi sinulle syvemmän ja rikkaamman ymmärryksen matikasta, muttei se vaikuttanut mihinkään muuhun tekemääsi asiaan tuossa elämässä, kuten itsearvostukseen tai vihaan tai pettämiseen.
 
Sielut tulevat monien oppituntien kera - jotkut niistä ovat erillisiä ja toiset keskenään yhteydessä. Kaikki mitä opit - vaikka vähänkin - lisää kypsyyttäsi tai valaistumistasi. Ainoan paineen sielulle asettaa sielu itse - ja sekin vain ollessaan inkarnoituneena. Suorituspaine josta puhut, on tuomitsemista oikeaan ja väärään ja sitä on olemassa vain kehomuodossa.
 
Kuten siis sanotaan, "älä hikoile pikkujuttujen kanssa", vain nauti siitä elämästä, mihin olet nyt sitoutunut.