Kumipallomeditaatio

Tällä viikolla harjoittelemme ajattelua. Me koemme ajattelumme eetterikehon muotoina ja virtauksina. Mitä joustavampaa ajattelumme on, sitä syvempiä asioita voimme ymmärtää ja sitä luonnollisemman yhteyden saamma myös omiin tunteisiimme.

Harjoituksen tarkoitus on voimistaa ajatuslihaksia rennosti ja miellyttäväksi. Harjoitus auttaa sinua saamaan kuivettuneet kapeakaistaiset ajatusvirrat jälleen eloon. Silloin elämä tulee mielekkäämmäksi, värikkäämmäksi ja innostavammaksi.

Kuvittele kumipalloa.

Tunnustele, puristele ja kääntele sitä ensin kädessäsi.

Vaihtele kädestä toiseen ja pidä sitä välillä molemmin käsin.

Anna pallon sitten kohota puhtaaksi ajatukseksi. Mielikuvituksesi voimia käyttäen pyörittele ja puristele ja muotoile kumipalloa joustavasti kaikin mahdollisin tavoin.

Voit puristaa palloa yhdeltä suunnalta, kahdelta vastakkaiselta suunnalta tai useammalta.

Voit myös mennä pallon sisään ja laajennella ja puristella sitä sieltä.

Vaihtele pallon materiaalia, kokoa, väriä ja katsomisetäisyyttä.

Siirrä palloa myös eri paikkoihin kehosi suhteen, esimerkiksi selän taakse tai jalkapohjien alapuolelle.

Pidä harjoitus joustavana ja kiintoisana.

'Tee harjoitusta muutama minuutti päivässä. Huomaat nopeasti sen monin tavoin vahvistavan vaikutuksen.

Ethän liioittele. On aina parempi tehdä harjoitusta usein ja kevyesti, niin että sen tekeminen tuntuu mieluisalta.